BLOG

BLOG

strona 1 / 1

04/12/2017

Nie każdy traktuje poważnie psychologię kolorów – to dość rozmyta dziedzina, w której trudno jest przeprowadzić jednoznaczne badania, chociażby przez wzgląd na różnice kulturowe, indywidualne preferencje czy kontekst. Nie można jednak całkowicie zignorować znaczenia barw na decyzje konsumentów. Nie robią tego przecież wielkie firmy, poważnie podchodzące do wyboru koloru swojego logo i identyfikacji graficznej, konsekwentnie je wykorzystując. Dlaczego więc miałbyś to robić Ty? 

20/11/2017

Coraz trudniej wzbudzić zainteresowanie znudzonego odbiorcy, który widział już prawie wszystko (a przynajmniej tak mu się wydaje). Zatrzymanie jego nieubłaganie scrollującego palca na kilka sekund, to dla nas być albo nie być. Jak więc skłonić go do tego, by skupił się na przygotowanym przez nas poście? 

26/10/2017

Halloween zbliża się wielkimi krokami. I chociaż w Polsce to święto nie jest tak popularne jak na Zachodzie, warto pomyśleć o chociażby drobnej kampanii pełnej strachów. A na kim się wzorować, jeśli nie na tych najlepszych, najbardziej przerażających i najbardziej kreatywnych? Oto nasze ulubione halloweenowe kampanie. Uwaga! Niektóre materiały mrożą krew w żyłach. 

13/09/2017

W marketingu nie da się przewidzieć wszystkiego. Można jednak skorzystać na tym, co nieprzewidywalne. Tak właśnie działa real-time marketing. 

06/09/2017

Czy Snapchat umiera? Tego nie wiemy, widać jednak, że jego użytkownicy masowo przenoszą się na Instagram Stories. Zastanawiające jest zatem, dlaczego Snap zdecydował się na wprowadzenie Menadżera reklam akurat teraz. Czy twórcy mają jakiegoś asa w rękawie? A może po prostu próbują uratować notowania firmy na giełdzie? 

14/08/2017

Kryzys w mediach społecznościowych jest czymś, co dla większości firm z pewnością nie stanowi obiektu pożądania. Czasami jednak można odnieść wrażenie, że niektórzy dokładają naprawdę wielu starań, aby go wywołać. I właśnie na podstawie takich przypadków powstał nasz krótki poradnik – czytajcie i unikajcie podobnych błędów!

13/07/2017

Na naszym rynku pojawia się coraz więcej agencji działających w social media. Nie powinno to budzić specjalnego zdziwienia, ponieważ polscy przedsiębiorcy w dużej części przekonali się już do mediów społecznościowych, w związku z czym popyt na tego typu działania promocyjne jest coraz większy. Niestety zdarzają się osoby, które profesjonalistami są tylko z nazwy – przyjdą, wezmą wynagrodzenie i pozostawią po sobie jedynie niespełnione obietnice. Przed Wami 9 błędów najczęściej popełnianych przez takich "Januszy" internetów. 

12/06/2017

Jeszcze niedawno Internet (według sceptyków)nie miał racji bytu. 
Niespełna kilkanaście lat temu wiele osób było zdania, że Internet nigdy nie stanie się popularny, przynajmniej nie na tak wielką jak obecnie skalę. Teraz już nikt nie może zaprzeczyć, że jest on jednym z najistotniejszych narzędzi służących do pracy, rozrywki, kontaktów interpersonalnych, zdobycia informacji itd. Obecnie w  Polsce mamy 25,71 mln użytkowników Internetu i 66,6% populacji w kraju ma do niego dostęp.

11/05/2017

Nie odkryjemy Ameryki pisząc, że prawdopodobnie każdy użytkownik Internetu spotkał się z trollingiem w sieci. Ba, zapewne wielu z Was stało się jego ofiarą. Niesmak, zdenerwowanie, smutek – wachlarz reakcji na tego typu postępowanie jest naprawdę szeroki. 

strona 1 / 1

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookies. Więcej w dziale Polityka prywatności.