BLOG

BLOG

strona 1 / 2

14/02/2018

W czasach, gdy Facebook przycina zasięgi organiczne, prowadzenie fanpage’a nie należy do najłatwiejszych zadań. Każda marka, wydawca czy influencer zrobi wszystko, by dotrzeć do jak największej liczby użytkowników (w tym także do swoich fanów, którym posty się nie wyświetlają). Promocja postów okazuje się więc koniecznością, nie kaprysem. Jednak zanim się za to zabierzesz, pamiętaj…

09/02/2018

Imponujący wybór alkoholi, pokazy najlepszych tancerzy, dzieł mistrza krawiectwa, umiejętności wirtuoza sztuki barmańskiej, master class z wiedzy o whisky… i pięćset biletów do sprzedania wyłącznie z pomocą Facebooka. Latem zeszłego roku stanęliśmy przed zadaniem, by przy pomocy oferowanych przez niego narzędzi wypromować imprezę w iście gangsterskim stylu.

07/02/2018

Walentynki zbliżają się wielkimi krokami. Święto, w którym uczucia dominują w przekazie marketingowym. Miłość jest wszędzie, a obrazują ją różowe serduszka, czerwone róże i uśmiechnięte twarze. Oczywiście święto zakochanych nie wzbudza tylko pozytywnych odczuć – wie o tym każda osoba, która wybiera się przed 14. lutego do sklepu i wcale nie ma ochoty przyglądać się paradzie słodkości. Facebook z pewnością będzie tego dnia, a nawet wcześniej, wyglądać tak samo jak wnętrze galerii handlowej. To idealny czas dla marketerów. Dlaczego? Uczucia doskonale sprzedają! Ale nic nie dzieje się samo.

31/01/2018

Dla wielu osób Facebook jest tylko zabawką – miejscem idealnym do wrzucania śmiesznych memów, komunikowania się ze znajomymi czy sprawdzaniem informacji ze świata. Po drugiej stronie są jednak firmy, influencerzy, wydawcy, dla których to medium nie jest zabawką, lecz narzędziem. I nie da się ukryć, że jest ich naprawdę dużo, wziąwszy pod uwagę, że coraz więcej osób musi promować swoje posty, by docierały one do odbiorców. Ci, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z reklamami, zastanawiają się nie tylko nad przekazem, ale także kwestiami dużo bardziej przyziemnymi: pieniędzmi. Czas więc odpowiedzieć sobie na kilka konkretnych pytań dotyczących płatności i faktur na Facebooku. 

16/01/2018

Gdy w piątek w nocy, 12 stycznia, gruchnęła informacja, że Mark Zuckerberg ma zamiar zadbać o zdrowie psychiczne i życie rodzinne użytkowników Facebooka, wszyscy masowo złapali się za głowy. Jak to? Kolejne zmiany? Tak – i to takie, których nie da się zignorować. 

02/01/2018

Skuteczne zachęcenie użytkowników, by przenieśli się sprzed ekranów komputerów i smartfonów w realne miejsce jest jednym z najtrudniejszych zadań, z jakim spotykają się specjaliści od mediów społecznościowych. W czasach, gdy tak wiele mamy z zasięgu kliknięcia, trudno wszakże wyobrazić sobie większe zaangażowanie. Jak do niego doprowadzić? Zgłębimy ten temat na przykładzie wydarzenia sportowego.

22/12/2017

Czy ktokolwiek wyobraża sobie świat bez Facebooka? Platforma zdaje się rozrastać w zastraszającym tempie, zgarniając dla siebie większość tortu – dzielą się nim tylko z Googlem, choć przez chwilę także Snapchat zdawał się poważnym przeciwnikiem dla Marka Zuckerberga. W tej chwili Facebook, z zyskiem pochodzącym z kampanii przekraczającym 10 miliardów dolarów, jest prawdziwym reklamowym potentatem. Nie można go lekceważyć, należy się go bać – być może już szykuje plan, by zmiażdżyć swoich konkurentów. Czy nastąpi to w 2018 roku? Tego nie możemy wiedzieć, możemy jedynie przewidywać. Dlatego postanowiliśmy trochę pobawić się w wieszczów i odgadnąć, co też Facebook szykuje dla nas w następnym roku. 

13/12/2017

Święta coraz bliżej – czas więc przyjrzeć się najlepszym spotom, które w tym roku wzruszały i wywoływały uśmiech, skłaniały do refleksji i rozbrajały swoją pomysłowością. Oto jak najbardziej subiektywne zestawienie: z pewnością znajdziesz w nim swoją wymarzoną, świąteczną reklamę. 

04/12/2017

Nie każdy traktuje poważnie psychologię kolorów – to dość rozmyta dziedzina, w której trudno jest przeprowadzić jednoznaczne badania, chociażby przez wzgląd na różnice kulturowe, indywidualne preferencje czy kontekst. Nie można jednak całkowicie zignorować znaczenia barw na decyzje konsumentów. Nie robią tego przecież wielkie firmy, poważnie podchodzące do wyboru koloru swojego logo i identyfikacji graficznej, konsekwentnie je wykorzystując. Dlaczego więc miałbyś to robić Ty? 

20/11/2017

Coraz trudniej wzbudzić zainteresowanie znudzonego odbiorcy, który widział już prawie wszystko (a przynajmniej tak mu się wydaje). Zatrzymanie jego nieubłaganie scrollującego palca na kilka sekund, to dla nas być albo nie być. Jak więc skłonić go do tego, by skupił się na przygotowanym przez nas poście? 

strona 1 / 2

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookies. Więcej w dziale Polityka prywatności.