BLOG

BLOG

strona 1 / 3

11/04/2018

Ostatnio w mediach społecznościowych zrobiło się głośno na temat kampanii społecznej zorganizowanej przez Chlebem i Solą oraz Otwarta Rzeczpospolita. Mowa oczywiście o spocie Nasz Chleb Powszedni, który w piękny, symboliczny sposób sprzeciwia się piętnowaniu szeroko pojętej inności. To przypomniało nam o innych kampaniach, które zrobiły na nas ogromne wrażenie, zabierały głos w istotnych kwestiach. Dlatego przygotowaliśmy dla Was to zestawienie. 

04/04/2018

Choć ten temat wydaje się wałkowany od niepamiętnych czasów, a przez to zapewne znany już wszystkim, my też mamy ochotę dorzucić do niego swoje 3 grosze. I to nie dlatego, że uważamy się za Alfę i Omegę Internetów (nawet jeśli tak jest, nie przyznamy się w sądzie!). Po prostu jesteśmy pewni, że problem komunikacji w social media jest cały czas aktualny, a sztuka porozumiewania się kuleje na wielu płaszczyznach. 

01/04/2018

Kto w dzisiejszych czasach nie ma funpage na facebook’u? To przecież najlepsza wizytówka Twojej firmy, idealny sposób na to, by dotrzeć do potencjalnych klientów. Jednakprowadzenie funpage to prawdziwa sztuka – wymaga nie tylko znajomości grupy docelowej,ale także wiedzy na temat internetowej sieci społecznościowej facebook. Z chęcią pokażemy Ci, jak robią to prawdziwi profesjonaliści, którymi jesteśmy z całą pewnością.

28/03/2018

Myślisz, że z brand hero mogą korzystać jedynie duże firmy? Niekoniecznie! Każdy może mieć bohatera marki, który będzie odzwierciedlać najlepsze cechy produktu, bawić, bądź zmuszać do zastanowienia. Tego typu „maskotka” – jeśli zostanie dobrze przemyślana – znacząco ułatwia potencjalnemu klientowi proces zakupowy. O co więc chodzi z brand hero i jego znaczeniem?

21/03/2018

Dobry content to więcej, niż połowa sukcesu. Treści, którymi jesteśmy w stanie zainteresować naszych fanów, zawsze są w cenie. Jednak nadal zbyt często postrzegamy je jako coś, co musimy robić sami – pisać, tworzyć, kombinować. A przecież możemy te działania zostawić po stronie użytkownika. Jak? Wystarczy pomysł, by ich zaangażować.

14/03/2018

Lęk przed wykluczeniem nie jest niczym nowym. Nie pojawił się przecież wraz z nadejściem Internetu, mediów społecznościowych, smartfonów. Niewątpliwie jednak właśnie wtedy się nasilił. Każdy dobry marketer będzie więc zastanawiać się, jak wykorzystać ten syndrom w swojej pracy. Oto 4 sposoby, które z pewnością przydadzą Ci się w kampanii reklamowej w social media.

07/03/2018

Z czym kojarzy Ci się Dzień Kobiet? Z kwiatami i czekoladkami? A może z uprzejmością, z którą każdego innego dnia jest troszeczkę inaczej? Nam, z racji wykonywanego zawodu, przypominają się w tej chwili te najlepsze, rozdzierające serce bądź zabawne kampanie, które pokazują siłę kobiet, ich delikatność, poczucie humoru lub zagrożenia, na które są narażone. Wybraliśmy dla Ciebie te, które uważamy za najlepsze. 

28/02/2018

Mocny i sugestywny nagłówek to połowa sukcesu w content marketingu. Musi być silnym akcentem z gatunku „wejście smoka”, jednocześnie nawiązującym do treści tekstu i obiecującym korzyści płynące z wiadomości w nim zawartych. Trudne? Może trochę, ale z pewnością opanujesz tę sztukę.

21/02/2018

Chyba każdy z nas widział wydarzenia typu „Mieszanie bigosu dupą” czy „Msza św. z Rickiem i Mortym”. Niektóre z nich tworzone są tylko dla zabawy lub jako forma komentowania otaczającej nas rzeczywistości (jak chociażby „I Oficjalny Zlot Bezdomnych Właścicieli Luksusowych Aut”). Inne zaś stanowią idealny przykład na to, że wydarzenie może stać się doskonałą formą reklamy, która przynosi wymierne korzyści. Jak je zorganizować? 

14/02/2018

W czasach, gdy Facebook przycina zasięgi organiczne, prowadzenie fanpage’a nie należy do najłatwiejszych zadań. Każda marka, wydawca czy influencer zrobi wszystko, by dotrzeć do jak największej liczby użytkowników (w tym także do swoich fanów, którym posty się nie wyświetlają). Promocja postów okazuje się więc koniecznością, nie kaprysem. Jednak zanim się za to zabierzesz, pamiętaj…

strona 1 / 3

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookies. Więcej w dziale Polityka prywatności.