FAQ

FAQ

Co sprawia, że oferta Brand Ninja jest wyjątkowa? 

Narzędzi do monitorowania internetu jest wiele, ale żadne nie zdejmuje Ci z głowy konieczności zarządzania kontem. Jeżeli kiedykolwiek z nich korzystałeś, to wiesz, ile czasu zajmuje wyłowienie naprawdę ważnych wpisów czy dyskusji. 

Współpracując z nami nie musisz kupować narzędzi, uczyć się ich efektywnej obsługi ani tracić wielu godzin na samodzielne śledzenie tego, co dzieje się w Internecie w związku z Twoją marką lub produktem. Nie musisz także zatrudniać wykwalifikowanych pracowników i przejmować się rekrutacjami, urlopami oraz zwolnieniami. My zajmiemy się wszystkim, co konieczne, a Ty możesz spokojnie rozwijać swój biznes.  Czuwamy na posterunku, byś ty nie musiał.



Czy muszę podpisywać umowę długoterminową aby korzystać z Brand Ninja? 

Nie. Jeżeli chcesz nas wypróbować, możesz na przykład wypróbować nas przez miesiąc. Każdorazowo możesz też przedłużać abonament o minimalną długość, czyli o miesiąc właśnie. Natomiast umowa długoterminowa – 12 lub 24 miesiące – to dużo korzystniejsze warunki finansowe i usługi dodatkowe. 


Czy abonamenty mają jakieś ukryte koszty? 

Mamy nadzieję, że nie posądzasz nas o takie zachowania… A poważnie - nie ma żadnych ukrytych kosztów! U nas zawsze masz jasno podane, za co tak naprawdę płacisz. 



Czy mogę samemu obsługiwać narzędzia do monitorowania przypisane do mojego konta?

Jesteśmy właśnie po to, żebyś nie musiał tego robić! Otrzymasz od nas wszystkie istotne dane na bieżąco, byś nie musiał samodzielnie wyszukiwać istotnych informacji. Oczywiście zawsze będziesz mieć dostęp do dedykowanego panelu, dzięki któremu będziesz mógł na bieżąco sprawdzać wszelkie wpisy i statystyki.  


Kim jest dedykowany opiekun? 

Jest to specjalista, który obsługuje Twoje konto w Brand Ninja i pozostaje do Twojej dyspozycji w zakresie oraz w godzinach zależnych od rodzaju wykupionego przez Ciebie abonamentu. To Ty sam ustalasz, jakie będą jego obowiązki 
i w jakich godzinach będzie pracował. 


Czym jest „pilny wpis”?


Niektóre posty z opiniami na temat Twojej firmy czy produktu wymagają szybkiej reakcji (np. mogą wywołać kryzys w mediach społecznościowych lub dają szansę na ciekawą odpowiedź i rozwinięcie tematu w pożądanym kierunku). Twój dedykowany opiekun będzie selekcjonować dla Ciebie takie wpisy, a następnie przesyłać je 
w formie pojedynczych powiadomień mailowych, abyś nie przeoczył żadnego z nich. Które wpisy i wątki należy uznać za pilne – ustalimy wspólnie (np. komentarz dotyczący warunków gwarancji, negatywne opinie odnośnie jakiejś funkcji produktu itp.). 

Jak często aktualizujecie wyniki?

To zależne od wybranego abonamentu. W najwyższych opcjach abonamentu wyniki są aktualizowane co godzinę lub w czasie rzeczywistym, w opcji podstawowej – co 24h. 


Co to jest temat wiodący? 

Na stronie Brand Ninja znajdziesz specjalny dział, w którym wyszczególniamy najważniejsze tematy i trendy ostatnich dni – np. związane z wyborami parlamentarnymi, premierą głośnego filmu lub spektakularnym wydarzeniem sportowym. Dzięki temu będziesz lepiej wiedzieć, czym aktualnie żyje sieć, by dopasować do niego swoje działania promocyjne.

Co to są słowa kluczowe? 

Słowa kluczowe to powszechnie używane zwroty, które opisują markę (np. Apple), produkt (np. tablet Samsung) lub temat (np. serwisowanie Audi A4). To Ty decydujesz, jakie słowa kluczowe będziemy śledzić w związku z Twoją ofertą, ale oczywiście możemy Ci pomóc 
w ich doborze, przedstawiając najpopularniejsze i najbardziej poszukiwane dopasowania. 

Co będą zawierać raporty? 

Nasze raporty zawierają najważniejsze wskaźniki dotyczące tego, jak Twoja marka lub produkt funkcjonują w świadomości Internautów. W raportach znajdziesz wykresy ilustrujące ilość dyskusji związanych z Twoją marką czy też sentyment wypowiedzi (pozytywny lub negatywny stosunek). Na tej podstawie będziesz w stanie ocenić, o czym i w jaki sposób wypowiadają się internauci w kontekście Twojej marki. 


Czy oprócz samego monitorowania Internetu będziecie dodawać wpisy w moim imieniu? 

To zależy od rodzaju abonamentu, jaki wybierzesz. W podstawowych wariantach monitorujemy sieć i przesyłamy raporty. W bardziej rozbudowanych dodajemy także wpisy i recenzje oraz moderujemy i pobudzamy dyskusje. To Ty wybierasz, która opcja będzie najbardziej odpowiednia dla Twoich potrzeb. 

Czy dodawane przez Was wpisy mogą pomóc mi w promocji online?

Oczywiście! Publikujemy w sprawdzonych miejscach oraz tworzymy atrakcyjne dla użytkowników treści, dzięki czemu nikt nie uzna tego za „szeptankę” – działamy skutecznie, bo z myślą o kliencie i czytelniku. Co robimy? Na przykład dodajemy wartościowe wpisy z linkami prowadzącymi do stron z Twoimi produktami czy też piszemy przekonujące recenzje nakłaniające Internautów do ich zakupu. 

Co to są usługi dodatkowe i kto może z nich korzystać? 

Usługi dodatkowe są przeznaczone dla klientów w modelu abonamentowym. Ich liczba różni się w zależności od wybranej opcji – im droższy abonament, tym więcej ofert do wyboru. 

Usługi dodatkowe dzielą się na 2 rodzaje:

- oferowane przez nas (np. pakiet 100 wpisów z recenzjami, 50 wpisów z linkami generującymi ruch itp.) 
- oferowane przez naszych Partnerów (np. 50% zniżki na artykuł sponsorowany w znanym czasopiśmie czy rabat 30% na kampanię banerową na dużym portalu)


Czy wystawicie mi fakturę VAT?

Oczywiście – działamy w pełni legalnie i płacimy wszelkie wymagane podatki. 

Czy mogę zmieniać abonament w okresie trwania umowy? 

Jak najbardziej. Najwygodniej dla Ciebie będzie zmienić abonament wraz z początkiem nowego okresu rozliczeniowego (czyli kolejnego miesiąca). W przypadku umowy długoterminowej zmiana abonamentu wymaga zawarcia aneksu.


Czy mogę zakończyć współpracę w każdej chwili? 

Oczywiście. Jeżeli korzystasz z pakietu abonamentowego, wystarczy, że przestaniesz go opłacać i/lub zgłosisz chęć jego przerwania. Przy umowie indywidualnej obowiązuje okres wypowiedzenia zgodny z jej treścią. 

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookies. Więcej w dziale Polityka prywatności.