FAQ

FAQ

Co sprawia, że oferta Brand Ninja jest wyjątkowa? 

Stawiamy na profesjonalizm - wszystkie nasze kampanie są solidnie zaplanowane, a kreacje dopracowane w najmniejszych szczegółach. Nasi Klienci mają pełen wgląd w wydawany budżet oraz przebieg kampanii, współuczestniczą więc w tworzeniu strategii.

Czy muszę podpisywać umowę długoterminową aby korzystać z Brand Ninja? 

Nie jest to konieczne. Jeżeli chcesz, możesz wypróbować nasze usługi przez 3 miesiące, a potem każdorazowo przedłużać abonament o kolejny miesiąc. Pamiętaj jednak, że umowa długoterminowa – 12 lub 24 miesiące – oznacza dużo korzystniejsze warunki finansowe oraz dostęp do usług dodatkowych.


Dlaczego pierwszy okres próbny nie trwa krócej – np. 1 miesiąc?

Odpowiedź jest prosta: ponieważ w tak krótkim czasie praktycznie nie da się uzyskać dobrych rezultatów. W początkowym okresie rozmawiamy z Klientem, poznajemy jego potrzeby oraz ustalamy strategię i testujemy próbne reklamy, by później przystąpić do remarketingu. Jeśli promocja ma być skuteczna (a innej możliwości nie bierzemy pod uwagę), to takie postępowanie jest po prostu koniecznością. Oczywiście, panuje opinia, że korzystniej jest od razu przystąpić do akcji, ale w zdecydowanej większości przypadków rezultaty takich działań bez przygotowania kończą się kupnem bezwartościowych lajków na Allegro lub zmarnowaniu budżetu na nieefektywne reklamy. Unikamy tego typu działań, ponieważ naszym celem jest zapewnienie klientowi stuprocentowego zadowolenia.


Czy abonamenty mają jakieś ukryte koszty? 

Mamy nadzieję, że nie posądzasz nas o takie zachowania… A poważnie – nie ma żadnych ukrytych kosztów! U nas zawsze masz jasno podane, za co tak naprawdę płacisz - bez kruczków, gwiazdek i podobnych zabiegów.


Czy używacie legalnych grafik?

Oczywiście, wszystko robimy w 100% legalnie. Zdjęcia zakupujemy każdorazowo na potrzeby kampanii danego klienta lub korzystamy z grafik, których autorzy udzielili otwartej licencji na ich użytkowanie (Creative Commons). Co więcej, korzystamy wyłącznie z oryginalnego oprogramowania - min. Fast Tony.es, Photoshop CC, Feedly, Buffer, Monitori.pl, Brand24.pl oraz wielu innych.   


Czy mogę samemu obsługiwać narzędzia do monitorowania przypisane do mojego konta?

Jesteśmy właśnie po to, żebyś nie musiał tego robić! Otrzymasz od nas wszystkie istotne dane na bieżąco, byś nie musiał samodzielnie wyszukiwać istotnych informacji. Oczywiście zawsze będziesz mieć dostęp do dedykowanego panelu, dzięki któremu będziesz mógł na bieżąco sprawdzać wszelkie posty i statystyki.  
 

Czym jest remarketing dynamiczny? 

Jest to forma działania marketingowego, która polega na tym, że możemy wyselekcjonować określoną grupę osób na podstawie tego, jak dany klient poruszał się po stronie i ile czasu na niej spędził. Wtedy w sposób automatyczny generuje się podążającą za nim reklamę (przykładowo: jeśli konkretna osoba najwięcej czasu poświęciła, przeglądając "CENNIK/OFERTĘ", post skierowany do niej przybierze postać np. kuponu rabatowego)

Co to jest Lead Ad?

Jest to reklama, która sprawia, że klient dobrowolnie i świadomie zostawia swoje dane kontaktowe w momencie, w którym jest zainteresowany Twoją ofertą, czyli właśnie wtedy, gdy istnieje największe prawdopodobieństwo, że z niej skorzysta.

Czym są Facebook Canvas?

to sposób na zwiększenie ilości klientów (specjalna forma Landing Page), dzięki któremu dana osoba ma możliwość obejrzenia produktów przedstawionych w formie zdjęć i/lub filmów bez konieczności opuszczania Facebooka. Jest to reklama interaktywna mogąca zawierać mnóstwo elementów, która jasno i ciekawie przekazuje wiele informacji.


Co to są usługi dodatkowe i kto może z nich korzystać? 

Usługi dodatkowe są przeznaczone dla klientów w modelu abonamentowym. Ich liczba różni się w zależności od wybranej opcji – im droższy abonament, tym więcej ofert do wyboru. 
Usługi dodatkowe dzielą się na 2 rodzaje:
- oferowane przez Brand Ninja (np. marketing szeptany); 
- oferowane przez naszych Partnerów (np. 50% zniżki na artykuł sponsorowany w znanym czasopiśmie, rabat 30% na kampanię banerową na dużym portalu itp.)


Czym jest targetowanie?

to selekcjonowanie grup docelowych w taki sposób, by reklama precyzyjnie i skutecznie dotarła do potencjalnych klientów.

Czy wystawicie mi fakturę VAT?

Oczywiście – działamy w pełni legalnie i płacimy wszelkie wymagane prawem podatki. 

Czy mogę zmieniać abonament w okresie trwania umowy? 

Jak najbardziej. Najwygodniej będzie zmienić abonament wraz z początkiem nowego okresu rozliczeniowego (czyli kolejnego miesiąca). W przypadku umowy długoterminowej zmiana abonamentu wymaga zawarcia osobnego aneksu. Rozumiemy też doskonale, że czasem sytuacja wymaga szybkich zmian, dlatego jesteśmy bardzo elastyczni w kwestii zwiększania lub zmniejszania budżetu przeznaczonego na reklamy. 

Czy mogę zakończyć współpracę w każdej chwili? 

Oczywiście. Jeżeli korzystasz z pakietu abonamentowego to wystarczy, że zgłosisz chęć jego przerwania przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego. W przypadku umowy indywidualnej obowiązuje okres wypowiedzenia zgodny z jej treścią (najczęściej jest to 1 miesiąc).




Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookies. Więcej w dziale Polityka prywatności.